Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето (горивна помпа)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето (горивна помпа)?

    Проблема е само когато температурата на двигателя е >70 градуса. Спирам изключвам; връщам се след 10 мин и немога да запаля. Чакам я да истине малко или бутна леко и няма проблем. Когато е студена никога нямам проблем.
    Закарах я на диагностика и нямаше грешки. Тогава майстора охлади с вода помпата, след което тя запали веднага. Заключението му беше че помпата прави проблем и тъйкато неподлежи на ремонт - трябва да я сменям.
    Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с подобен случай и наистина ли помпата е за смяна, защото май е соленичка цената.
    Майстора ме посъветва и да сипвам по 200-300мл двигателно масло в един резервоар нафта, тъйкато нашата нафта била "суха" (аз зареждам само на ЛукОйл)
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v Lusso 2007

  • #2
    Не е помпата. Вчера бях в сервиза на Бош в Ст.Загора и ми смениха датчика на коляновия вал - 146лв + работа = 186лв, но сега вече не гасне :P
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v Lusso 2007

    Comment


    • #3
      Датчик на колянов вал.
      а можеш ли да ми кажеш дали колата ти се опитваше да препали на един или два цилиндъра, претриса, много трудно пали и след като запали изчиства всичко.

      Comment


      • #4
        НЕ! Когато е студена с паленето нямах никакви проблеми, но като загрее започна да гасне и по път.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v Lusso 2007

        Comment


        • #5
          Охооо тук някой е имал сериозни проблеми и си мълчи на работното място а?
          FIAT MAREA WEEKEND 1,9 TD100 - бившата
          Ланчия Зета 2,0 Турбо - настоящата

          Comment


          • #6
            не съм мълчал бе. Просто не е ставало дума...
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v Lusso 2007

            Comment


            • #7
              Колега имам същия проблем,пребирам се, излизам след 30-40 мин,гледам температурата е кам 60 градуса,пробвам и неще да запали чакам още малко като падне на 50 и си пали най-нормално,гасне ми в движение.Говоря за Алфа 156-1.8-144кс.
              Сигурен ли си,че е датчик на коляновия вал и кои по точно датчик или е само един на колявия вал?Питам за да знам като отида в сервиз да знам какво да им кажа.
              Last edited by Platinatabe; d.m.y г., 22:47.

              Comment


              • #8
                Може ли да сложиш една снимка на този датчик
                http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

                Comment


                • #9
                  Датчик на Хол или колянов...то мисля разлика няма
                  (не пали,когато е загряла) 99.8% точност
                  Цената за нов с работата е мисля не повече от 100лв.
                  http://еко.com/images/stories/tech/hall7.jpg
                  http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%...A5%D0%BE%D0%BB

                  Аз имах същия проблем.
                  Рано сутрин палеше,като загреее умира !!!
                  До колкото знам се прецаква от форсиране на студен двигател (поне аз така го рпецаках).
                  Общо взето направете го в сервиз,препоръчан от форума



                  А наздраве
                  Last edited by Smeshnika; d.m.y г., 23:19.
                  Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                  Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                  Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря за бързия отговор.
                    Last edited by Platinatabe; d.m.y г., 23:51.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fulcrum Покажи съобщение
                      Може ли да сложиш една снимка на този датчик
                      Кафявата букса в дясната част на черния колектор......мотаха се снимки някъде тука......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Вчера смених датчика на коляновия вал.Проблем с паленето засега нямам(дано сичко да е наред),но одеве като си карах колата и трънах да намалявам да завия и колата пак ми изгасна в движение.Някакви идеи?Казаха ми,че е от Ламда Сондата(датчика)казаха ми в сервиза,че е свършил одавна и трябва да го сменям.На това ли се дължи гасненето?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Platinatabe Покажи съобщение
                          Вчера смених датчика на коляновия вал.Проблем с паленето засега нямам(дано сичко да е наред),но одеве като си карах колата и трънах да намалявам да завия и колата пак ми изгасна в движение.Някакви идеи?Казаха ми,че е от Ламда Сондата(датчика)казаха ми в сервиза,че е свършил одавна и трябва да го сменям.На това ли се дължи гасненето?
                          Не.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Не.
                            А на какво?Мисля,че съм виждал някаде във форума същия проблем с гасненето,но не мога да намеря нищо.

                            Comment


                            • #15
                              Ако ламбда сондата е заминала,треа да имаш много висок разход и слаб вървеж.
                              В някои случаи можеш да очакваш и само слаб вървеж.
                              Общо взето диагностиката ще покаже,поне по-голямата част
                              Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                              Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                              Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                              Comment

                              Working...
                              X